Reklamace:

Reklamace se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo chybu způsobenou z naší strany (jiná barva, poškozená krabice...), nebo pokud jste obdrželi jiné zboží než jste si objednali při závazné objednávce. Prodejce je povinen reklamaci vyřídit do 15 dnů. Zodpovídáme za ztrátu dílku při výrobě. Výrobce se zavazuje vyvinout maximální úsilí na odstranění vady v co možná nejkratším čase a ke spokojenosti kupujícího.

Nezodpovídáme za:

Nedoručení zboží udanou nesprávnou adresou

Poškození zboží po obdržení

Detailní informace naleznete na stránce "obchodní podmínky".

Blog

Jak rozpoznat kvalitní puzzle?

Jak rozpoznat kvalitní puzzle? Chystáte se objednat puzzle z vlastní fotografie? Nevíte jak vybrat dodavatele, resp. zda fotopuzzle, které poskytují, je kvalitní? Nevadí, stačí když budete číst d...

Vše »

Doručování

DPD 89.00 Kč
Přibližné datum doručení: 28. Září - 2017

Reference